Nyheder   Forum   Afstemninger   Nyhedsarkiv   Indsend Nyhed
  Login
Brugernavn:

Adgangskode:

Remember me
Lost Password?

Register now!
  Hoved Menu
Forsiden
Nyheder
  Indsend nyheder
  Arkiv
Forum
Weblinks
Vejledning / FAQ
Køb & Salg
  Søg
Advanced Search
  Hvem er online
18 bruger(e) er online (17 bruger(e) er i Forum)
Medlemmer: 0
Gæster: 18
mere...
amiga.dk ForumsoversigtRegistrér for at kunne indsende indlæg.
    Amiga.dk
         Fremtiden

« 1 (2)
Tråd | Nyeste først Foregående emne | Næste emne | Bund
 Skrevet af Tråd
 brostenen Udgivet: 15-11-2016 00:05
Jeg bor her
Medlem siden: 22-01-2004
Fra: Aalborg
Re: Fremtiden
Jeg kan ikke tilbyde noget i form af kodning eller hostning, men jeg har derimod et par ide'er til at udvide amigadk.

Hvad med at lave et par underkategorier der også tager pc op til et bestemt årstal, med i "menuen"?
Det kunne f.eks. være spil og hardware fra mellem 1985 og 1995. Eller pc op til og med Pentium1, eller op til og med sokkel 7 (ikke Super7).

Tænkte at det ville falde fint sammen med Amiga og C64, da vi snakker samme årgange.

Dette er bare en ide eller et forslag om man vil.

----------------
I want something good to die for, to make it beautifull to live..........

Domino4evers Udgivet: 27-12-2016 13:01
Kigger bare forbi
Medlem siden: 26-04-2015
Fra:
Hej!

Jeg skal da være ærlig at det vil gøre mig lidt ked at se AMIGA.DK lukke ned. Men som der også står så bliver mange af disse forummer jo overtaget af Facebook, selvom jeg til en hver tid vil mene at det skal lægge på en neutral server, og ikke i kløerne på et socialt medie

HVIS og så frem det ender med at lukke, så skal jeg med stor fornøjelse overtage driften af hjemmesiden.
 Chrisstoffer Udgivet: 29-12-2016 12:41
Kan ikke holde sig væk
Medlem siden: 25-05-2009
Fra:
Jeg driver det gerne videre. Som udgangspunkt i samme stil som nu, men kunne også være frisk på at lave det lidt mere up-to-date senere, hvor folks instagram, twitter, facebook osv. bliver mere synlige. Det er dog et visuelt udtryk der lægger ret langt fra hvordan amiga.dk er lige nu og jeg er ikke sikker på at det falder i alles smag.

Vil også helt ærligt sige, at jeg selv er Amiga-mand ud fra de klassiske maskiner. Altså spiller, laver markeder, informerer (i Bip Bip Bar/Chassis Arcade & Vangede Spilbibliotek) osv. omkring A500/600/1200 og ikke så meget andet. Jeg har ikke nyere Amiga desværre.

No matter what, så er jeg frisk på at drive amiga.dk videre og kan sikkert finde lidt ildsjæle via www.bipbipbar.dk som også vil teame op med mig.
- men er der andre faste brugere herinde som også gerne vil, så lad dem.

Faste Commodore Cafeer/meetups osv. kan også godt ske i den forbindelse.

Lidt om mig: www.chrisstoffer.com

« 1 (2)
Tråd | Nyeste først Foregående emne | Næste emne | Top

Registrér for at kunne indsende indlæg.